مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 تیر 1397 ساعت 18:562018-06-23سياسي

دیدار معاون حقوقی رییس جمهور کشورمان و رییس سازمان همکاری قضایی اتحادیه اروپا


دکتر لعیا جنیدی معاون حقوقی رییس جمهور در ادامه سفر خود به هلند در مقر سازمان همکاری قضایی اتحادیه اروپا با لادیسلاو هامران رییس این سازمان دیدار و گفتگو کرد.

- دیدار معاون حقوقی رییس جمهور با رییس سازمان همکاری قضایی اتحادیه اروپا " دکتر لعیا جنیدی معاون حقوقی رییس جمهور در ادامه سفر خود به هلند در مقر سازمان همکاری قضایی اتحادیه اروپا با لادیسلاو هامران رییس این سازمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، خانم دکتر لعیا جنیدی در این ملاقات آخرین پیشرفت های کشورمان در زمینه مقابله با جرائم سازمان یافته را تشریح و اعلام آمادگی کرد نهاد های حقوقی کشورمان در این زمینه و سایر زمینه های حقوقی بین المللی با سازمان یاد شده همکاری خود را گسترش دهند.

در این ملاقات آقای هامران و مسئولین بخش های مختلف سازمان ضمن تشریح فعالیت های مختلف سازمان، برخی برنامه های آتی سازمان که امکان مشارکت متخصصان و کارشناسان ایرانی در آن وجود دارد را تشریح نمودند.

همچنین در این ملاقات طرفین پیشنهادهایی در جهت تدوین و امضای برخی موافقتنامه های همکاری، نشست ها و برنامه های آموزشی و تبادل سفر های حقوقی قضایی متقابل مطرح کردند و مقرر گردید در این ارتباط به دیگر مراجع حقوقی و قضایی داخل کشور نیز اطلاع رسانی و هماهنگی های لازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار معاون حقوقی رییس جمهور کشورمان و رییس سازمان همکاری قضایی اتحادیه اروپا

دیدار معاون حقوقی رییس جمهور کشورمان و رییس سازمان همکاری قضایی اتحادیه اروپا