مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 تیر 1397 ساعت 18:052018-06-23سياسي

باید از شرکت های دانش بنیان برای رهایی از بند مشکلات اقتصادی بهره بگیریم


مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: راه نجات شرکت های دانش بنیان حمایت های دولت است.

از سویی اگر بخواهیم فرصتی برای نفس کشیدن فضای تولید در کشور فراهم کنیم، - در مراسم معارفه رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان مطرح شد باید از شرکت های دانش بنیان برای رهایی از بند مشکلات اقتصادی بهره بگیریم مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: راه نجات شرکت های دانش بنیان حمایت های دولت است.

از سویی اگر بخواهیم فرصتی برای نفس کشیدن فضای تولید در کشور فراهم کنیم، باید از شرکت های دانش بنیان به عنوان پیشرو در رهایی از بند مشکلات اقتصادی بهره بگیریم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، فرید نجاتبخش امروز در آیین تکریم و معارفه روسای پیشین و فعلی شهرک علمی و تحقیقاتی اظهار کرد: اگر دولت در کنار این شرکت ها باشد، قطعا پیروز خواهند شد و در غیر این صورت با وجود ایستادگی، با شکست روبرو و زنده به گور می شوند.

وی که به عنوان یکی از شرکت های دانش بنیان موفق در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و به نمایندگی از دیگر شرکت های شهرک علمی و تحقیقاتی در این جلسه حاضر بود، خطاب به رییس جدید شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: امید دارم ریاست جدید بتواند در مسئولیت خطیر خود موفق باشد و هرچه زودتر به قله های رفیع د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید از شرکت های دانش بنیان برای رهایی از بند مشکلات اقتصادی بهره بگیریم

باید از شرکت های دانش بنیان برای رهایی از بند مشکلات اقتصادی بهره بگیریم