مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 تیر 1397 ساعت 17:212018-06-23سياسي

پیام تسلیت انجمن روزنامه نگاران دفاع مقدس در پی گذشت اسدالله مشایخی


انجمن روزنامه نگاران دفاع مقدس با صدور پیامی درگذشت اسدالله مشایخی از خبرنگاران دوران دفاع مقدس و از اعضای این انجمن را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، در پیام تسلیت انجمن روزنامه نگاران دفاع مقدس آمده است:درگذشت غمبار دوست و پیشکسوت عرصه روزنامه نگاری کشور جناب استاد اسدالله مشایخی بهت آور و درد انگیز بود .

ایشان که از اوتاد و استوانه های پایدار انجمن روزنامه نگاران دفاع مقدس بود، پایداری نویس مردمانی بود که از سویدای جان سودای دفاع از سرزمین و ارزش های میهن را جهانی کردند .

مشایخی در قامت قلم زنی صادق و بی ادعا در سهل و صعب روزگار ، از شرافت قلم دل نبرید و هرگز به جیفه ی نام و نان ، کرامت و منعمی ِ اندیشیدن و نویسا بودن برای ایمان اجتماعی را چشم پوشی نکرد .

اگر چه در هیاهوی روزگار از چشم رهید ولی رها از بند روزگار تنها به کار حرفه ای دل بست .

اکنون او نیست و در نزد خالق مطلق روزی می خورد اما بر ما و صاحب منصبان عالم رسانه بود که در حیات آن عزیز قدر و منزلت بلندش را بزرگ می شمردند و می شمردیم و به قامت برفراز اندیشه و ایمانش ستایشگر می شدیم.

استاد اسدالله مشایخی رزم نویسی رنجدیده و بی داعیه بود که شکوفه کلمات را از بن جان می چید و این انجمن به عنوان خانه ی ایمان ش بارها قدر و منزلت او را در مراسم رسمی ستوده بود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت انجمن روزنامه نگاران دفاع مقدس در پی گذشت اسدالله مشایخی

پیام تسلیت انجمن روزنامه نگاران دفاع مقدس در پی گذشت اسدالله مشایخی