مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 تیر 1397 ساعت 15:412018-06-23اقتصادي

رویترز: چرا توافق جدید اوپک میزان کمی به نفت بازار می افزاید؟


از آنجایی که اوپک کمتر از سطحی که برای «کاهش تولید» توافق کرده بود، تولید دارد، این افزایش جدید بیشتر سقف تولید اوپک را به سقف مورد توافق در ابتدای سال 2017 نزدیک می کند.

- از آنجایی که اوپک کمتر از سطحی که برای کاهش تولید توافق کرده بود، تولید دارد، این افزایش جدید بیشتر سقف تولید اوپک را به سقف مورد توافق در ابتدای سال 2017 نزدیک می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل فارس به نقل از رویترز، سازمان کشورهای صادرکننده نفت روز جمعه به طور کلی توافق کردند تا تولید را تا اندازه ای افزایش دهند که به اهداف تعیین شده در ابتدای سال 2017 برسد.

بر اساس پایبندی اوپک در ماه می، تنها عربستان آزادی عمل برای افزایش تولید دارد و این میزان تنها 60 هزار بشکه در روز است که بسیار کمتر از آن چیزی است که می گوید بازار نیاز دارد.

اوپک نیازمند راهی است تا به تولیدکنندگان با ظرفیت مازاد نظیر عربستان اجازه دهد تا کاهش تولید کشورهایی نظیر ونزوئلا را جبران کند چیزی که ایران با آن مخالفت می کند.

*رنگ سبز: تولید کنونی که می توانند افزایش تولید داشته باشند *رنگ قرمز: تولید کنونی که نمی توانند افزایش تولید داشته باشند اوپک و شرکایش نظیر روسیه و عمان از سال گذشته تولید خود را 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویترز: چرا توافق جدید اوپک میزان کمی به نفت بازار می افزاید؟

رویترز: چرا توافق جدید اوپک میزان کمی به نفت بازار می افزاید؟