مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 تیر 1397 ساعت 12:002018-06-23اقتصادي

تبدیل حیات خانه به گلخانه راهی به سوی درآمدزایی


شاید در چندین دهه گذشته علاقه مردم به طبیعت و طبیعت گردی افزونی پیدا کرده است و بر همین اساس بیشتر اقشار جامعه سلامتی خود را از گل و گیاه های روییده بر زمین دریافت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در شهرهای توسعه یافته همیشه شاهد این موضوع هستیم که گل و گیاه تمام شهر را پوشانده است و این مهم به دلیل آرامش دادن به یک جامعه تحقق می یابد.

داستان گل و گیاه و فواید آن بسیار زیاد است و در این دیار که منشاء گیاهان دارویی و گل های زینتی است، با توجه به رویه ای که جامعه در خصوص استفاده بهینه از موضوع گل و گیاه گرفته، می توان با دید اقتصادی و درآمدزایی به آن نگریست.

تاثیر گل و گیاه بر روح و روان آدمی بر هیچکس پوشیده نیست، در حین گرفتاری های روزمره تنها همنشینی با یک گلدان کافی است تا روز شما را متحول ساخته و آرامش بخش ترین مسکن روحی شما قرار گیرد.

به نظر می رسد مردم این مهم را به خوبی درک کرده و در اداره و خانه سعی در نگهداری گلدان های آپارتمانی و کاکتوس های با دوام دارند .

با این حال باید از طریق حمایت های هر چه بیشتر از قیمت تمام شده تولید گل کاست تا گل از حالت یک کالای فانتزی خارج و بر روی میز همگان خوش بنشیند.

خاک خوب و آب و هوای مساعد گلکاری در کشورمان سرمایه ای است که می تواند صنعت گل و گیاه کشور را به یکی از مهمترین شاخه های کشاورزی مان مبدل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل حیات خانه به گلخانه راهی به سوی درآمدزایی

تبدیل حیات خانه به گلخانه راهی به سوی درآمدزایی