مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 تیر 1397 ساعت 10:052018-06-23سياسي

طرح 4000 پرونده مهریه در کرمان/ گرانی سکه حجم کار را چند برابر می کند


4 هزار پرونده مطالبه مهریه با موضوع سکه در اجرای احکام سراسر استان موجود است و با توجه به وضعیت گرانی سکه، در پرونده ها مجددا درخواست اعسار داده می شود و حجم کار چند برابر می شود.

- رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: 4 هزار پرونده مطالبه مهریه با موضوع سکه در اجرای احکام سراسر استان موجود است و با توجه به وضعیت گرانی سکه، در پرونده ها مجددا درخواست اعسار داده می شود و حجم کار چند برابر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یداله موحد در نشست اعضای شورای معاونین دادگستری استان با سرپرست استانداری کرمان با اشاره به تاثیر عملکرد سیستم اجرایی بر عملکرد دستگاه قضایی افزود: 4 هزار پرونده مطالبه مهریه با موضوع سکه در اجرای احکام سراسر استان موجود است و با توجه به وضعیت گرانی سکه، در پرونده ها مجددا درخواست اعسار داده می شود و حجم کار چند برابر می شود.

رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به حجم بالای دعاوی دستگاه های اجرایی علیه مردم و مردم علیه دولت بیان کرد: در سال گذشته 3 هزار و 750 پرونده در زمینه اراضی دولتی مطرح شده بود.

وی با تاکید بر تاثیرات مستقیم عملکرد دستگاه اجرایی بر عملکرد دستگاه قضایی به ویژه در فعالیت های اقتصادی دولت افزود: با توجه به تاثیرات متقابل مثبت و منفی عملکردهای دستگاه قضایی و اجرایی بر یکدیگر، باید بیش از گذشته مشارکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح 4000 پرونده مهریه در کرمان/ گرانی سکه حجم کار را چند برابر می کند

طرح 4000 پرونده مهریه در کرمان/ گرانی سکه حجم کار را چند برابر می کند