مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 تیر 1397 ساعت 09:062018-06-23اجتماعي

زوم روی چالوس/ اینجا بهشت نیست


شاید جاده چالوس با پیچ و خم های طولانی یک مسافر را برای رساندن از تهران به شمال و بالعکس خسته کند اما جاذبه های گردشگری و بکر جاده چالوس و همچنین شهرستان چالوس تیر خلاصی برای تمام این دل مشغولی ها محسوب می شود.

- خبرگزاری فارس" مازندران ـ سرویس اجتماعی/شاید جاده چالوس با پیچ و خم های طولانی یک مسافر را برای رساندن از تهران به شمال و بالعکس خسته کند اما جاذبه های گردشگری و بکر جاده چالوس و همچنین شهرستان چالوس تیر خلاصی برای تمام این دل مشغولی ها محسوب می شود.

وجود رودخانه های بکر و زلال، کوه های فراخ، جنگل هایی با طبیعت بی مثل و مانند، دریاچه های متنوع، سدها و آبشارهای رنگارنگ، امامزاده هایی در دل جنگل و مناطق دیدنی، روستاهایی که هر کدام در نوع خود حرف هایی برای گفتن دارد، از جمله دلایلی است بر ادعای اینکه چالوس بهشت گردشگری ایران به شمار بیاید.

شهرستان چالوس یکی از زیباترین، معروف ترین و چشم نوازترین شهرستان های گردشگری کشور است که با داشتن طبیعت زیبا، جاده های مشهور و جاذبه های فراوان تاریخی، گردشگری و طبیعی مورد توجه همه مردم اعم از گردشگران داخلی و خارجی است.

شاید در نگاه نخست برای گردشگر و مسافری که قصد تردد از جاده چالوس با پیچ و خم های متعدد داشته باشد، این جاده خسته کننده به نظر برسد اما جاذبه های گردشگری و بکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زوم روی چالوس/ اینجا بهشت نیست

زوم روی چالوس/ اینجا بهشت نیست