مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 تیر 1397 ساعت 19:262018-06-22بين الملل

عفو بین الملل: ممانعت عربستان از ارسال کمک ها به یمن در حد «جنایت جنگی» است


عفو بین الملل با انتقاد از ممانعت نیرو های تحت امر عربستان از ارسال کمک های بشردوستانه سازمان ملل برای مردم جنگ زده یمن، اعلام کرد که این کار ها می تواند در حکم «جنایت جنگی» باشد.

- عفو بین الملل: ممانعت عربستان از ارسال کمک ها به یمن در حد جنایت جنگی است " عفو بین الملل با انتقاد از ممانعت نیرو های تحت امر عربستان از ارسال کمک های بشردوستانه سازمان ملل برای مردم جنگ زده یمن، اعلام کرد که این کار ها می تواند در حکم جنایت جنگی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عفو بین الملل با انتشار گزارشی در خصوص ممانعت عربستان از ارسال کمک های بشردوستانه سازمان ملل برای مردم یمن، از احتمال ارتکاب جنایت جنگی توسط ائتلاف تحت رهبری ریاض خبر داد.

در گزارش عفو بین الملل که در وبسایت این گروه حقوق بشری درج شده، آمده که نیروهای تحت امر عربستان، کشتی های مملو از کمک های بشردوستانه متعلق به سازمان ملل را پیش از رسیدن به بنادر تحت اختیار انقلابیون یمن، متوقف می کنند.

آنطور که در این گزارش آمده، نیروهای تحت امر عربستان، برخی مواقع مسیر این کشتی ها را به سمت بنادر تحت اشغال ائتلاف سعودی منحرف می کنند و برخی مواقع هم، کشتی را چندین ماه به بهانه بازرسی در آب متوقف می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عفو بین الملل: ممانعت عربستان از ارسال کمک ها به یمن در حد «جنایت جنگی» است

عفو بین الملل: ممانعت عربستان از ارسال کمک ها به یمن در حد «جنایت جنگی» است