مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 تیر 1397 ساعت 18:502018-06-22ورزشي

میزبانی والیبال ایران از کره جنوبی در آغاز هفته پنجم


تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدارش در هفته پایانی لیگ ملت های والیبال به مصاف کره جنوبی رفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه دیدار های هفته پنجم و پایانی لیگ ملت های والیبال از ساعت 18:30 تیم ملی والیبال ایران در سالن آزادی تهران به مصاف تیم قعر جدولی کره جنوبی رفته است.

برای تیم ملی ایران در این بازی سعید معروف، میلاد عبادی پور، سامان فائزی، صابر کاظمی، علی شفیعی و مرتضی شریفی به میدان رفته اند و کره جنوبی با ترکیب سونگ، هوانگ، بوکنا، جونگ، کیم کیومین و کیم جائه بازی را آغاز کرد.

ست نخست؛ 27-25 ایران در حالی که ایران شروع کننده بازی بود در یک رفت و برگشت و پس از جمع شدن آبشار عبادی پور، کره ای ها نخستین امتیاز را در میان سوت و هیاهوی تماشاگران ایرانی کسب کردند.

با وجود جو سنگینی که بیش از 7000 ایرانی حاضر در سالن به وجود آورده بودند کره جنوبی قعر جدولی توانست با توپ گیری های دیدنی 3 بر یک پیش بیفتد اما با دو امتیاز سرویس مستقیمی که کاظمی کسب کرد بالاخره بازی در امتیاز پنج برابر شد.

کره ای ها که در سالن تنها نبودند و تقریبا 100 کره ای در ورزشگاه شاهد دیدار بودند توانستند با عملکرد موفق در توپ گیری و تبدیل توپ های برگشتی به امتیاز زودتر از ایران به امتیاز هشت برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی والیبال ایران از کره جنوبی در آغاز هفته پنجم

میزبانی والیبال ایران از کره جنوبی در آغاز هفته پنجم