مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 تیر 1397 ساعت 16:552018-06-22سياسي

مسئولان فارغ از حزب گرایی دغدغه های اقتصادی را تدبیر کنند


امام جمعه موقت یزد با اشاره به ضرورت تدبیر در مدیریت دغدغه های اقتصادی کشور، گفت: مسئولان نظام و نمایندگان مجلس فارغ از هرگونه حزب گرایی قانونگذاری برای رفع دغدغه های اقتصادی را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سیدمحمدرضا مدرسی در خطبه های این هفته یکم تیرماه نمازجمعه شهرستان یزد، با اشاره به فرا رسیدن شهادت شهید مطهری، هفته قوه قضاییه، اظهار کرد: به تعبیر امام خمینی(ره) شهید بهشتی خود نمادی از امت مسلمان است.

وی با بیان این که قوه قضاییه حافظ عدالت در جامعه است، افزود: در جامعه اسلامی قوه قضاییه پناه مظلومان است و باید نهایت سعی خود را برای برقراری عدالت در تمام سطوح ایجاد کند.

امام جمعه موقت یزد در ادامه عدالت اجتماعی را یکی از ویژگی های انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: دشمنان دین و نظام اسلامی کسانی هستند که خورشید تابان حقیقت را می بینند و برای حفظ منافع خود منکر آن می شوند.

مدرسی با بیان این که ارزش های انقلاب اسلامی خورشید تابان حقیقت در ایران است، گفت: مستکبران قصد دارند با ترویج بدبینی ملت ایران را نسبت به دشمنان دین اسلامی بی تفاوت کنند.

عضو فقهای شورای نگهبان در بخش دیگری از سخنان خود رفع دغدغه های اقتصادی را مهمترین رسالت روئسای سه قوه مجریه، مقننه و قضایی دانست و بیان کرد: تدبیر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان فارغ از حزب گرایی دغدغه های اقتصادی را تدبیر کنند

مسئولان فارغ از حزب گرایی دغدغه های اقتصادی را تدبیر کنند