مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 تیر 1397 ساعت 16:252018-06-22سياسي

پیشنهاددهندگان مذاکره با آمریکا درک درستی از شرایط ندارند


امام جمعه گرگان با اشاره به نامه ای که توسط یک عده افراد در داخل و خارج از کشور تهیه شده و پیشنهاد مذاکرات با رییس جمهور آمریکا را دارند، گفت: - امضاءکنندگان این نامه درک درستی از شرایط ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته گرگان اظهار کرد: مذاکره با شخص و کشوری که به هیچ وجه به تعهدات خود عمل نمی کند امکان پذیر نیست، چون ما تجربه مذاکرات داشتیم و طبق اعلام آژانس بین المللی ایران به همه تعهدات خود عمل کرد اما این آمریکا بود که به وعده های خود عمل نکرد.

وی افزود: ترامپ هر وقت منافعش اجازه دهد بدون شک تعهدات را زیرپا گذاشته و برایش هیچ چیز و هیچ کس مهم نیست.

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به این که امروز با جنگ اقتصادی رو به رو هستیم، تصریح کرد: دشمن می خواهد گلوی ایران را فشار دهد تا مردم در شرایط دشوار تحریم، آستانه صبر و تحملشان به پایان برسد.

در این شرایط برخی با خریدهای بزرگ، احتکار و مسائل دیگر، اوضاع بازار را به هم می ریزند و در واقع در حال ریختن آب به آسیاب دشمن و کمک به چرخیدن سریع این آسیاب می کنند.

نورمفیدی با اشاره به اهمیت مسأله بحران آب، خاطرنشان کرد: هم اکنون استان گلستان با بحران آب مواجه است که باید خود را در مقابل این بحران حفظ کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاددهندگان مذاکره با آمریکا درک درستی از شرایط ندارند

پیشنهاددهندگان مذاکره با آمریکا درک درستی از شرایط ندارند