مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 تیر 1397 ساعت 15:362018-06-22سياسي

نمایندگان مجلس دشمن ستیزتر از ملت باشند


نمایندگان باید با فضیلت تر، دشمن ستیز تر و برتر از همه و نخبگان مردم باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین مهدی قریشی ظهر امروز در خطبه های امروز خود با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار کرد: نزد خداوند محبوب ترین افراد کسانی هستند که خدمت گزاران مردم باشند.

وی تصریح کرد: در این رابطه خدمت نمایندگان به مردم به خاطر قربت الهی باشد و همینطور کیفیت مجلس در هر دوره بهتر از قبل بوده و نمایندگان نسبت به سایر مردم دیگر به دین و نظام محکم تر باشند.

امام جمعه ارومیه افزود: نمایندگان باید شجاع، نترس، قدرت مند و مقتدر باشند و نباید ناامیدی و یاس در مجلس راه یابد زیرا این افراد منتخب مردم هستند.

وی گفت: مردم بهتر است انتظار های درست و بجا از نمایندگان داشته باشند و انتظار نداشته باشند که نمایندگان در مجالس ترحیم آن ها شرکت کنند چون به آن ها رای داده اند، این انتظار معقولی نیست و نماینده مسئول اجرای قانون درست و وضع درست قوانین است .

قریشی خاطر نشان کرد: اول تا 7 تیر به خاطر تکریم مقام شهید بهشتی و 72 نفر که به شهادت رسیده اند هفته قوه قضاییه نام گذاری شده چون این افراد تثبیت کردند انقلاب به هیچ صورت حاضر به خالی گذاشتن میدان نیست چون تا آخرین لحظه مقابل منافقین میجنگد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مجلس دشمن ستیزتر از ملت باشند

نمایندگان مجلس دشمن ستیزتر از ملت باشند