مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 تیر 1397 ساعت 14:452018-06-22اقتصادي

همه چالش های اتاق اصناف


اتاق اصناف و صنف های مختلف طی سالهای گذشته با چالش ها و مسائل مختلفی دست و پنجه نرم کردند که که می توان به وضعیت بازار افزایش قیمت ها، کمپین نخریدن و حتی انتخابات پیش روی اتاقی ها اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز به مناسبت سالروز تاسیس اتاق اصناف ایران به مسائل و چالش های پیش روی واحدهای صنفی مختلف و اتاق اصناف اشاره می کنیم که سال های گذشته با آن مواجه شده اند.

یکی از مهمترین مسائلی که طی سال گذشته اتاق اصناف ایران با آن درگیر بود خارج شدن یا خارج نشدن ترامپ از برجام و تاثیر آن بر بازار محصولات مختلف در واحدهای صنفی بود.

ترامپ بالاخره از برجام خارج شد.

علی فاضلی - رییس اتاق اصناف ایران - در این باره به ایسنا گفت: برجام بسیار اقدام مناسبی بود که دستاوردهای بزرگی برای کشور داشت اما این که تنها نگاه مان به آمریکا باشد، اشتباه است.

البته این کشور هیچ گاه با ایران همکاری و همراهی نکرده که ممکن است در زمینه مسائل ارزی فشار سنگینی به ایران وارد کند، اما باید به پتانسیل ها و منابع داخلی توجه و از تولید ملی حمایت کرد.

وی افزود: باید برای ادامه برجام و تضمین منافع ایران توسط اروپایی ها و کشورهای باقی مانده در این توافق بین المللی، مذاکرات سنگین و دقیقی انجام شده و راهکاری برای آن پیدا شود، چرا که حل مشکلات کشور به سرمایه گذاری خارجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه چالش های اتاق اصناف

همه چالش های اتاق اصناف