مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 تیر 1397 ساعت 14:052018-06-22سياسي

توهین در فضای مجازی، آسیب به کشور است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: رواج ناپسند توهین و تهمت در فضای مجازی از نکاتی است که باید به آن توجه شود؛ چرا که این اتهامات از گناهان کبیره است و به فضای کشور لطمه می زند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله علی خاتمی در خطبه های این هفته نمازجمعه زنجان با اشاره به این که روز اول تیرماه در تقویم جمهوری اسلامی روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی نامگذاری شده است، گفت: این روز مصادف با سالروز صدور فرمان معمار کبیر انقلاب برای تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی است و خداوند در چندین آیه قرآن همواره اصلی ترین و مهم ترین وظیفه پیامبر را تبلیغ رسالت اعلام و بر آن تأکید می کند.

وی ادامه داد: هم چنین روز اول تیرماه مصادف با روز اصناف است و بارها در خصوص انصاف و وجدان داشتن در کسب و کار توصیه و عنوان شده که اگر کاسب ها انصاف را رعایت کنند، خداوند به روزی آن ها برکت می دهد.

امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: 8 شوال سالروز تخریب قبور مطهر چهار امام معصوم در قبرستان بقیع و برخی اصحاب ایشان است.

هم چنین انگلستان در طول تاریخ سعی داشته است با ایجاد فرقه های جدیدی نظیر وهابیت، اسلام را از بین ببرد که بزرگ ترین جنایتی که در این زمینه انجام داده، از بین بردن قبرستان بقیع و کشتار مسلمین در طول تاریخ از اقدامات شیطانی او بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توهین در فضای مجازی، آسیب به کشور است

توهین در فضای مجازی، آسیب به کشور است