مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 تیر 1397 ساعت 14:002018-06-22اقتصادي

شناسایی افرادی که در فقر مطلق هستند/ 1.5 میلیون معلول تحت پوشش بهزیستی


در راستای کاهش فقر مطلق، دولت منابع مالی بسیار خوبی در قالب تبصره ماده 14 قانون بودجه لحاظ کرده است که به محض ابلاغ دستورالعمل مذکور این مهم اجرایی خواهد شد.

- قائم مقام بهزیستی کشور گفت: در راستای کاهش فقر مطلق، دولت منابع مالی بسیار خوبی در قالب تبصره ماده 14 قانون بودجه لحاظ کرده است که به محض ابلاغ دستورالعمل مذکور این مهم اجرایی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پهبد پورشبانان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هدف دولت ارتقای شاخص های سلامت و رفاه است، افزود: رییس جمهور در بحث تولدهای توأم با معلولیت دستور و تاکید خاصی بر اجباری شدن مشاوره های ژنتیکی پیش ازدواج دارند.

وی اضافه کرد: از زمان ابلاغ قانون برنامه ششم توسعه بیش از 1600 مرکز مشاوره تخصصی ژنتیکی و 200 مرکز دولتی راه اندازی شده است که این مراکز خدمات کاملا رایگان به متقاضیان ارائه می دهند.

پورشبانان اعلام کرد: از ابتدای سال 96 تاکنون بیش از 300 هزار زوج در آستانه ازدواج به این مراکز مراجعه کردند تا سوابق ژنتیکی خانواده های آنان بررسی شود و چنانچه افرادی کم توان و تحت پوشش سازمان نیاز به آزمایشات پیشرفته تری داشته اند هزینه آن را بهزیستی تقبل کرده است.

قائم مقام بهزیستی کشور با بیان اینکه انتظار می رود در چند سال اخیر با آنالیز شرایط و آمارها شاهد کاهش میزان تولدهای توأم با م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی افرادی که در فقر مطلق هستند/ 1.5 میلیون معلول تحت پوشش بهزیستی

شناسایی افرادی که در فقر مطلق هستند/ 1.5 میلیون معلول تحت پوشش بهزیستی