مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 تیر 1397 ساعت 13:302018-06-22پزشكي

ارتقای کیفیت آموزش دندانپزشکی از مهمترین اهداف حوزه آموزش


رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره اینکه کشورمان در زمینه آموزش دندانپزشکی و تربیت نیروی انسانی به خودکفایی رسیده است، گفت: ارتقای کیفیت آموزش دندانپزشکی از مهمترین اهدافی است که در حال حاضر دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد رضا دارابی در گردهمایی معاونین آموزشی دانشکده های دندانپزشکی دانشگاه های علوم پزشکی کشورکه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد، با بیان اینکه در گذشته به دلیل کمبود پزشک در کشور، پزشکان و دندانپزشکانی از دیگر کشورها در ایران حضور داشتند، خاطر نشان کرد: در حال حاضر به برکت انقلاب اسلامی، پزشکان و دندانپزشکان در سطوح مختلف علمی در کشور آموزش دیده اند و بدون نیاز به پزشکان خارجی به مردم خدمات ارائه می دهند.

وی با اشاره به اجرای برنامه تحول و نوآوری در آموزش و واگذاری ماموریت های مختلف به مناطق آمایشی اظهار کرد: تحول و تعالی دندانپزشکی و علوم مرتبط از جمله ماموریت هایی است که بر عهده کلان منطقه 9 گذاشته شده است که بر اساس آن نیازهای هر منطقه به رشته دندانپزشکی بررسی شده و بر اساس آن تربیت نیروی انسانی در دستور کار قرار می گیرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این که دستیابی به اهداف تعیین شده، نیازمند هم افزایی تمامی دانشکده های دندانپزشکی سراسر کشور است، خاطر نشان کرد: با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای کیفیت آموزش دندانپزشکی از مهمترین اهداف حوزه آموزش

ارتقای کیفیت آموزش دندانپزشکی از مهمترین اهداف حوزه آموزش