مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 تیر 1397 ساعت 11:352018-06-22اقتصادي

آغاز پیله وری در بازارچه سیرانبند بانه


دیروز پنج شنبه در دومین روز از آغاز مبادلات پیله وری پنج کانتینر دیگر حاوی کولر گازی، به بازارچه سیرانبند بانه رسید و فعالیت پیله وری در این نقطه از سرگرفته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، با حضور فرماندار شهرستان بانه، فرمانده انتظامی و مسئولان گمرکی شهرستان و جمعی از مرزنشینان دارای کارت الکترونیک، مبادلات پیله وری در بازارچه سیرانبند این شهرستان آغاز شد و در نخستین روز آن، چهار کانتینر حاوی کولر گازی که از اقلیم کردستان عراق بارگیری شده بود، ترخیص و به سوی بازار بانه روانه شد تا رونقی دوباره به سیمای تجاری و گردشگرپذیری این شهر ببخشد.

این محموله پس از انجام تشریفات قانونی از طریق مرز رسمی باشماق در مریوان وارد و سپس به بازارچه سیرانبند بانه ترانزیت شده بود که با استفاده از کارت پیله وری مرزنشینان ترخیص و به بازار این شهر منتقل شد.

دیروز پنج شنبه در دومین روز از آغاز مبادلات پیله وری هم پنج کانتینر دیگر حاوی کولر گازی، به بازارچه سیرانبند بانه رسید و به گفته مسئولان، تعداد زیاد دیگری نیز محموله های کاتینری حاوی انواع کالاها از اقلیم کردستان عراق و سایر گمرکات رسمی به ویژه جنوب کشور، در راه سیرانبند است و در روزهای آینده از طریق این بازارچه و با استفاده از کارت الکترونیک مرزنشینان بانه ای ترخیص خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پیله وری در بازارچه سیرانبند بانه

آغاز پیله وری در بازارچه سیرانبند بانه