مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 تیر 1397 ساعت 11:102018-06-22سياسي

مذاکره را بر اساس اصل دفاع از منافع ملی می پذیریم


قائم مقام دبیرکل حزب اتحاد ملت گفت: در صورتی می توان پیشنهاد مذاکره را پذیرفت که منافع ملی کشور تامین شود، مذاکره با ترامپ منفعت مردم ایران را تامین نمی کند.

- آذر منصوری در گفت وگو با ایسنا، با بیان این مطلب اظهار کرد: موضع اصلاح طلبان در رابطه با مذاکره با کشورها و قدرتهای مختلف دنیا بر اساس اصل دفاع از منافع ملی است.

در واقع در چهارچوب منافع ملی است که می شود بحث کرد و پرسید آیا مذاکره با کشورها می تواند برای کشور فرصت باشد یا تهدید است.

وی ادامه داد: یا کشور محل مذاکره دوست است یا دشمن و همواره موضوع مذاکره با در نظر گرفتن اصل منافع ملی پیش می رود، پس مذاکره کننده می بیند که مذاکرات قرار است چه دستاوردی برای کشور و مردم داشته باشد.

منصوری خاطرنشان کرد: وقتی از منافع ملی سخن می گوییم یعنی منافعی که ذیل آن امنیت جامعه، حاکمیت ملی، تحقق حقوق ملت و قانون اساسی قابل تعریف باشد.

قائم مقام حزب اتحاد ملت گفت: من جزء امضا کنندگان این نامه نیستم و اگر از من سؤال هم می شد توضیحم این بود که در شرایط فعلی و با توجه به رفتار رییس جمهور فعلی آمریکا باید مشخص شود که قرار است این مذاکره برای چه، بر سر چه موضوعاتی و با چه هدفی صورت گیرد؟ این مذاکره چه فرصتی را پیش روی منافع ملی ما قرار می دهد؟ وی افزود: به طور قطع اصل مذاکره ابزار دولت ها برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره را بر اساس اصل دفاع از منافع ملی می پذیریم

مذاکره را بر اساس اصل دفاع از منافع ملی می پذیریم