مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 خرداد 1397 ساعت 19:262018-06-21سياسي

روایت معلمی که با خدا معامله می کند/ تفسیر «عشق، اخلاص و ایثار» در دل کوه


فرمانده ارشد سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: در بازدیدی که از محروم ترین نقطه استان داشتم عده ای نوجوان را دیدم که در سینه کوه جمع شده و هنگامی که پیاده شدم و به آنها رسیدم مشاهده کردم در آن محل در حال تحصیل هستند و معلم آنها با شوق و علاقه در حال تدریس بود.

- روایت معلمی که با خدا معامله می کند/ تفسیر عشق، اخلاص و ایثار در دل کوه فرمانده ارشد سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: در بازدیدی که از محروم ترین نقطه استان داشتم عده ای نوجوان را دیدم که در سینه کوه جمع شده و هنگامی که پیاده شدم و به آنها رسیدم مشاهده کردم در آن محل در حال تحصیل هستند و معلم آنها با شوق و علاقه در حال تدریس بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، بی تردید حضور بسیج سازندگی کشور به عنوان یکی از بزرگترین نهادهای موجود در کشور دارای ظرفیت های فراوانی در عرصه های مختلف کشور  است، چراکه به جرأت باید گفت که در تمام جغرافیای کشور به خصوص نقاط محروم حضوری فعال دارد.

اگرچه جنگ هشت ساله در مقابل کشورهایی که متحد شده بودند به پایان رسید، اما آنهایی که ملبس به لباس سپاه و بسیج شدند هیچ گاه کار را تمام شده ندیدند.

یک روز در خط مقدم بودند و فردا در عرصه بازسازی و کارهای نشدنی و امروز به جز امنیت مرزها و هوشیاری در مقابل دشمنان یکه تاز در عرصه هایی نظیر پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت معلمی که با خدا معامله می کند/ تفسیر «عشق، اخلاص و ایثار» در دل کوه

روایت معلمی که با خدا معامله می کند/ تفسیر «عشق، اخلاص و ایثار» در دل کوه