مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 خرداد 1397 ساعت 19:062018-06-21سياسي

حجت الاسلام سیدعلی اکبر حسینی، استاد اخلاق درگذشت


حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی اکبر موسوی حسینی، پیشنماز مسجد «فائق» تهران و استاد اخلاق که مردم او را با برنامه تلویزیونی «اخلاق در خانواده» می شناختند، - حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی اکبر موسوی حسینی، پیشنماز مسجد فائق تهران و استاد اخلاق که مردم او را با برنامه تلویزیونی اخلاق در خانواده می شناختند، عصر امروز در 79 سالگی دار فانی را وداع گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مسجد و هیئت، وی که زاده 1318 تهران بود، پس از تحصیلات مقدماتی وارد حوزه های علمیه تهران و قم شد و دروس اصول و فقه را فرا گرفت و پس از اتمام دروس خارج فقه و اصول از مراجع طراز اول قم و تهران کسب اجتهاد کرد.

حجت الاسلام حسینی، همزمان با قیام 15 خرداد 1342 به رهبری خمینی به صف انقلابیون پیوسته و در کسوت معلمی به مبارزه با رژیم پهلوی روی آورد.

برخی از اساتید ایشان عبارت بودند از: سیدمحمد حسین طباطبایی صاحب تفسیر المیزان، سیدمحمد حسین حسینی طهرانی، صاحب کتاب های معادشناسی و امام شناسی، سیدمحمدحسین بهشتی، آیات عظام جوادی آملی، جعفر سبحانی، خوشوقت و .

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در دوره های چهارم و پنجم، مدیریت کل آموزش و پرورش استان تهران، ریاست کمیسیون آموزش و پرورش مجلس، عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی و استاد حوزه و دانشگاه از دیگر مسئولیتهای آن م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام سیدعلی اکبر حسینی، استاد اخلاق درگذشت

حجت الاسلام سیدعلی اکبر حسینی، استاد اخلاق درگذشت