مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 خرداد 1397 ساعت 15:502018-06-21اقتصادي

صنعت گردشگری توأم با آینده نگری باشد


عضو کمیسیون گردشگری اتاق لرستان گفت: صنعت گردشگری توأم با آینده نگری باشد.

- امیرعباس اعتمادی نیا در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: گردشگری به عنوان صنعت پیشران و موتور محرک توسعه، امروز یکی از پایه های اصلی و استوار اقتصاد جهان به شمار می آید که با ایجاد بالاترین میزان ارزش افزوده به صورت مستقیم و غیرمستقیم می تواند سایر فعالیت های اقتصادی و فرهنگی را تحت تأثیر قرار دهد.

وی افزود: این صنعت با امنیت سیاسی و اقتصادی رابطه تنگاتنگی دارد و بودن گردشگران در یک کشور از بودن امنیت در آن حکایت دارد چراکه رونق گردشگری بین کشورهای همسایه، ثبات منطقه ای به همراه دارد و در یک فرآیند کلی تر به ثبات تمام جهان می انجامد.

اعتمادی نیا اضافه کرد: گردشگری از بُعد فرهنگی و اجتماعی نیز حائز اهمیت بسیار است زیرا جوامع و کشورهای میزبان می توانند از طریق گردشگران به ترویج زبان، فرهنگ و رسوم اجتماعی شان بپردازند.

این عضو کمیسیون گردشگری اتاق لرستان یادآور شد: گردشگری علاوه بر نقشی که در تحریک و تهییج اقتصاد ملی و بین المللی برعهده دارد، می تواند در تنوع بخشی به اقتصاد محلی نیز نقش بسزایی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در مناطقی که مهاجرفرستی و خروج نیروی کار مشهود است، در صورتی که از توان های گردشگری برخوردار باشند، توسعه فعالیت های گردش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت گردشگری توأم با آینده نگری باشد

صنعت گردشگری توأم با آینده نگری باشد