مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 خرداد 1397 ساعت 14:452018-06-21سياسي

امنیت موجب رشد و رونق فعالیت های اقتصادی در جامعه می شود


فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: امنیت موجب رشد و رونق فعالیت های اقتصادی می شود و حاصل آن نیز آبادانی کشور را فراهم می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار "محسن خانچرلی" در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامی استان، مهم ترین مأموریت نیروی انتظامی را ایجاد امنیت برای مردم در جامعه دانست و گفت: باید تلاش کنیم در حوزه امنیت ریشه ها و علت ها را پیدا کنیم و به جای مقابله با معلول ها به پیشگیری و پیش بینی پیامدها بپردازیم.

وی با اشاره به اینکه حضور و احساس مسئولیت همه ادارات در امنیت جامعه مؤثر است، اظهار داشت: تک تک شهروندان در مطالبه امنیت وظایفی برعهده دارند و امنیت پایدار در گرو مشارکت مستمر مردم در این راه است و پلیس به تنهایی پاسخگوی امنیت نیست و همه در این مسئولیت مهم سهیم هستیم .

محسن خانچرلی امنیت را بسترساز توسعه اقتصادی در جامعه دانست و اظهار داشت: امنیت اقتصادی، زمینه را برای رشد سرمایه گذاران و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی فراهم می کند.

وی امنیت را زیر ساخت مهم دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی و دستیابی به توسعه اقتصادی دانست و تصریح کرد: امنیت موجب رشد و رونق فعالیت های اقتصادی می شود و حاصل آن نیز آبادانی کشور را فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت موجب رشد و رونق فعالیت های اقتصادی در جامعه می شود

امنیت موجب رشد و رونق فعالیت های اقتصادی در جامعه می شود