مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 خرداد 1397 ساعت 14:302018-06-21بين الملل

تفاهم های ایران با کره جنوبی و تایوان


در حاشیه دومین روز از برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب سئول نسخه نهایی تفاهم نامه همکاری مشترک بین ایران و کره جنوبی امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مؤسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، بر اساس این تفاهم نامه که بین نمایشگاه کتاب سئول و نمایشگاه بین المللی کتاب تهران امضا شد، دو طرف غرفه ای را به مساحت 18 مترمربع در مدت سه سال به صورت رایگان در اختیار یکدیگر قرار می دهند.

در ادامه این تفاهم نامه به زمینه همکاری ناشران دو کشور با یکدیگر نیز اشاره شده و طرفین متعهد شده اند تا امکاناتی را برای کمک به ناشران دو کشور در اختیار قرار دهند.

در انتهای این تفاهم نامه اشاره شده برای سه سال دیگر نیز قابل تمدید است.

در سی ویکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برای نخستین بار هیئت پنج نفره ای از کره جنوبی شرکت کرده بودند و جزییات این تفاهم نامه در آن زمان به تایید دو طرف رسیده بود.

همچنین در این مراسم حضور نمایشگاه کتاب سئول به عنوان شهر مهمان نمایشگاه کتاب تهران و حضور ایران به عنوان مهمان ویژه در نمایشگاه کتاب کره جنوبی مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد در آینده نزدیک پاسخ داده شود.

در دیدار مسئول غرفه ایران با جیمز چاو، رییس نمایشگاه کتاب تایوان که در محل غرفه ایران در نمایشگاه کتاب سئول صورت گرفت، تفاهم اولیه برای تبادل غر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم های ایران با کره جنوبی و تایوان

تفاهم های ایران با کره جنوبی و تایوان