مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 خرداد 1397 ساعت 14:162018-06-21اقتصادي

بررسی اصلاح موادی از قوانین مالیات بر ارزش افزوده و رفع موانع تولید در مجلس


قوانین مربوط به مالیات بر ارزش افزوده و رفع موانع تولید به زودی در مجلس بررسی می شود و امیدواریم با تحقق این موضوع و اجماع نمایندگان به تصمیمات مناسبی که منجر به رفع کمبودها و موانع باشد، - دست یابیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، عزیز اکبریان پیش از ظهر امروز در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان اردبیل که در اتاق بازرگانی، صنایع و معادن اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: کنترل ارز نیازمند برنامه ریزی هدفمند بوده و دولت با چماق و زور نمی تواند اقدام به کنترل این بازار کند.

وی افزود: به دلیل تحریم های اقتصادی و فشارهای ایجاد شده از طریق تحریم و خروج از مشکلات احتمالی، اقتصاد کشور نیازمند برنامه ریزی هدفمند است و مجلس نیز به صورت جدی از اقدامات قانونی خود برای حمایت از مردم و کنترل بازار استفاده خواهد کرد.

رییس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به دلیل اهمیت موضوع کنترل بازار ارز، توسط کمیسیون صنایع مجلس با مدیران دستگاه های مربوطه جلساتی برگزار شده که امیدواریم به نتایج مناسبی در این خصوص دست یابیم.

اکبریان متذکر شد: مشوق های صادراتی باید به صورت عملی اجرایی شود تا با بهبود وضعیت صادرات، تولیدکنندگان نیز به اهداف اقتصادی و افزایش میزان فروش محصولات خود در عرصه ملی و جهانی دست یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی اصلاح موادی از قوانین مالیات بر ارزش افزوده و رفع موانع تولید در مجلس

بررسی اصلاح موادی از قوانین مالیات بر ارزش افزوده و رفع موانع تولید در مجلس