مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 خرداد 1397 ساعت 13:402018-06-21فرهنگي

برنده جایزه «دزموند الیوت» معرفی شد


جایزه 10هزار پوندی «دزموند الیوت»، مهم ترین جایزه ادبی برای نویسندگان نوقلم به رمان «ما که جوان هستیم» رسید که روایتی امروزی از نمایشنامه «شاه لیر» اثر «ویلیام شکسپیر» است.

- جایزه 10هزار پوندی دزموند الیوت ، مهم ترین جایزه ادبی برای نویسندگان نوقلم به رمان ما که جوان هستیم رسید که روایتی امروزی از نمایشنامه شاه لیر اثر ویلیام شکسپیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از گاردین، رمان ما که جوان هستیم نوشته پرتی تانژا که روایتی نو از داستان شاه لیر در هندوستان معاصر است در نهایت موفق به کسب جایزه دزموند الیوت شد.

امسال پائولا کوکوزا ، گیل هانیمن و پرتی تانژا سه نویسنده زنی بودند که به عنوان نامزدهای نهایی جایزه دزموند الیوت با هم رقابت می کردند.

پائولا کاکوزا با رمان چگونه انسان باشیم نامزد این جایزه بود که به موضوع توهم ها و تصورهای یک زن در مواجهه با یک روباه در باغ خانه اش و همچنین از هم پاشیدگی زندگی زناشویی او می پردازد.

گیل هانیمن که در ماه ژانویه با رمان اِلنور اولیفانت کاملا خوب است موفق به کسب جایزه رمان اول کاستا شد، با همین رمان نامزد جایزه دزموند الیوت بود اما در نهایت رمان ما که جوان هستیم که پیش تر از سوی چندین انتشاراتی رد شده بود و با مشکلات فراوانی برای انتشار مواجه بود این جایزه را به خود اختصاص داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنده جایزه «دزموند الیوت» معرفی شد

برنده جایزه «دزموند الیوت» معرفی شد