مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 خرداد 1397 ساعت 13:052018-06-21پزشكي

نیازی به اعزام دختران شین آبادی به خارج از کشور نیست


معاون اجرایی معاونت درمان وزارت بهداشت تاکید کرد: با تامین برخی امکانات در زمینه جراحی در بیمارستان حضرت فاطمه (س)، اقدامات درمانی و جراحی آنها ادامه یافته و می توان گفت که دیگر نیازی به اعزام آنها به خارج از کشور نخواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طیب قدیمی در خصوص روند درمان دانش آموزان شین آبادی، توضیح داد و گفت: روز سه شنبه کمیته ای علمی در بیمارستان حضرت فاطمه (س) تهران با حضور مجرب ترین اساتید و جراحان درمان سوختگی و ترمیمی کشور تشکیل شد و تمام دختران شین آبادی مورد معاینه و ویزیت مجدد جراحی قرار گرفتند.

نظر استادان ایرانی با نظرات استادان خارجی که در هفتمین کنگره سوختگی به ایران آمده و این دختران را معاینه کرده بودند، مطابقت داشت.

حتی می توان گفت نظرات استادان ایرانی بسیار جامع تر و کاملتر بود؛ چون تجربه بیشتری در مواجهه با بیماران سوختگی داشته اند.

وی افزود: در کمیته ای که به منظور بررسی وضعیت این بیماران تشکیل شد، ابعاد مختلف مداخلات جراحی و ترمیم سوختگی دانش آموزان شین آبادی مشخص شده است که با تامین برخی امکانات در زمینه جراحی در بیمارستان حضرت فاطمه (س)، اقدامات درمانی و جراحی آنها ادامه خواهد یافت و می توان گفت دیگر نیازی به اعزام آنها به خارج از کشور نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازی به اعزام دختران شین آبادی به خارج از کشور نیست

نیازی به اعزام دختران شین آبادی به خارج از کشور نیست