مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 خرداد 1397 ساعت 12:412018-06-21دانش

می توانیم 20 درصد از ظرفیت خود را به جذب دانشجویان خارجی اختصاص دهیم


دانشگاه علوم پزشکی مشهد در تمامی رشته ها از جمله دندانپزشکی می تواند 20 درصد از ظرفیت خود را به جذب دانشجویان خارجی اختصاص دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو" از مشهد، محمد رضا دارابی، رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گردهمایی معاونین آموزشی دانشکده های دندانپزشکی دانشگاه های علوم پزشکی کشور که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد، با بیان اینکه در گذشته به دلیل کمبود پزشک در کشور، پزشکان و دندانپزشکانی از دیگر کشورها در ایران حضور داشتند، بیان داشت: در حال حاضر به برکت انقلاب اسلامی پزشکان و دندانپزشکان در سطوح مختلف علمی در کشور آموزش دیده اند و بدون نیاز به پزشکان خارجی به مردم خدمات ارائه می دهند.

دارابی با اشاره به اجرای برنامه تحول و نوآوری در آموزش و واگذاری ماموریت های مختلف به مناطق آمایشی اظهار داشت: تحول و تعالی دندانپزشکی و علوم مرتبط از جمله ماموریت هایی است که بر عهده کلان منطقه 9 گذاشته شده است که بر اساس آن نیازهای هر منطقه بر رشته دندانپزشکی بررسی و بر اساس آن تربیت نیروی انسانی در دستور کار قرار می گیرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دستیابی به اهداف تعیین شده نیازمند هم افزایی تمامی دانشکده های دندانپزشکی سراسر کشور است، خاطرنشان کرد: باید درکنار امر آموزش به موضوع پژوهش نیز تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می توانیم 20 درصد از ظرفیت خود را به جذب دانشجویان خارجی اختصاص دهیم

می توانیم 20 درصد از ظرفیت خود را به جذب دانشجویان خارجی اختصاص دهیم