مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 خرداد 1397 ساعت 10:562018-06-21بين الملل

ردپای ایران در مذاکرات رییس جمهور امریکا و رهبرکره شمالی


ردپای نشان ایرانی در محل مذاکرات کره شمالی و آمریکا پیامی بسیار صریح و دلنشین برای ما ایرانی ها دارد و آن هم این است که هرقدر بخواهند ما را در انزوا قرار دهند، - باز مجبور به استفاده از فرهنگ و هنر ایرانی در محافل خود هستند و این افتخاری برای ایران و ایرانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، شاید وقتی رییس جمهور آمریکا و رهبر کره شمالی مهم ترین مذاکرات دهه اخیر را در هتلی گران قیمت در سنگاپور انجام می دادند روحشان هم از ردپای ایران در این مذاکرات مطلع نبود.

البته این نفوذ از جنس فرهنگ بود که هزاران سال است، نسل به نسل منتقل می شود و حاصل زحمت و تلاش هنرمندان کشورمان است.

حالا که با آمدن ترامپ بحث تحریم ها مجدداً داغ شده است و در ینگه دنیا شرکتی نایکی حاضر به فروش کفش هایش به ما نیست، قطعاً رفتاری تحقیرآمیز بود، اما وقتی به فرهنگ ایران نگاه می کنیم، به همان اتاقی که دو سیاستمدار پرخاشگر در حال شوی سیاسی خود بودند، ردی از ایران هم بود.

مذاکرات روسای جمهور کره شمالی و آمریکا بر سر خلع سلاح کره شمالی در سنگاپور در حالی انجام یافت که زینت بخش دکور تالار گفت وگو، فرش ایرانی و فرش (هریس)  بود.

وجود فرش ایرانی در محل مذاکرات پیامی بسیار صریح و دلنشین برای ما ایرانی ها دارد و آن هم این است که هرچقدر بخواهید ما را در انزوا و تحر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ردپای ایران در مذاکرات رییس جمهور امریکا و رهبرکره شمالی

ردپای ایران در مذاکرات رییس جمهور امریکا و رهبرکره شمالی