مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 خرداد 1397 ساعت 09:352018-06-21اقتصادي

تمهیدات لازم برای اجرای موفق طرح ملی توسعه مشاغل خانگی اندیشیده شده است


رییس سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی گفت: مستندسازی کامل، شبکه سازی، دارا بودن بازار هدف و رصد فعالیت متقاضیان بعد از اجرای طرح از جمله ویژگی های طرح توسعه مشاغل خانگی است.

- رییس سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی: تمهیدات لازم برای اجرای موفق طرح ملی توسعه مشاغل خانگی اندیشیده شده است رییس سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی گفت: مستندسازی کامل، شبکه سازی، دارا بودن بازار هدف و رصد فعالیت متقاضیان بعد از اجرای طرح از جمله ویژگی های طرح توسعه مشاغل خانگی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدصادق بیجندی در نشست هماهنگی اجرای طرح مشاغل خانگی در استان ایلام اظهار کرد: از دو سال و نیم گذشته نگاه جدید به حوزه مشاغل خانگی و طراحی الگوی جدید مطرح شد و سال گذشته به طور جدی مورد پیگیری قرار گرفت و در ستاد مشاغل خانگی الگوی پیشنهادی به تصویب رسید که با حمایت وزیر کار و سایر متولیان امر در مهرماه 96 تفاهم نامه ای با رییس جهاد دانشگاهی و وزارت کار به امضاء رسید.

وی با تاکید بر چکش کاری طرح و انعطاف پذیری آن بر اساس شرایط استان ها گفت: وزارت تعاون کارفرما است و جهاد به عنوان مجری ارتباط بین همه دستگاه ها را برقرار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات لازم برای اجرای موفق طرح ملی توسعه مشاغل خانگی اندیشیده شده است

تمهیدات لازم برای اجرای موفق طرح ملی توسعه مشاغل خانگی اندیشیده شده است