مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 خرداد 1397 ساعت 09:152018-06-21اجتماعي

افتتاح 500 واحد مسکونی مددجویان زلزله زده در کرمانشاه


500 واحد مسکونی احداثی برای مددجویان مناطق زلزله زده استان کرمانشاه با حضور رییس کمیته امداد کشور و استاندار کرمانشاه افتتاح شد.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، حسین خدرویسی مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه در حاشیه مراسم افتتاح این تعداد واحد مسکونی که امروز (31 خرداد) بصورت نمادین در روستای کوییک عزیز سرپل ذهاب برگزارشد، اظهار کرد: در زلزله 21 آبان سال گذشته منازل مسکونی پنج هزار و 400 نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در مناطق زلزله زده تخریب شد.

وی افزود: تاکنون کار بازسازی سه هزار و 500 واحد را آغاز کرده ایم که از این تعداد 500 واحد تکمیل شده که امروز(پنج شنبه) افتتاح شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه افزود: از واحدهای افتتاح شده 221 واحد در سرپلذهاب، 115 واحد در ثلاث باباجانی، 45 واحد در جوانرود، 20 واحد در دالاهو، 15 واحد در گهواره، 15 واحد در قصرشیرین، 50 واحد در گیلانغرب، 15 واحد در اسلام آباد غرب و دو واحد در پاوه قرار دارند.

وی تاکید کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال احداث چهار هزار واحد مسکونی را به اتمام خواهیم رساند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه در ساخت واحدهای مسکونی احداثی محدودیت هایی به منظور تسریع در بازسازی ها ایجاد شده، عنوان کرد: برای خانوارهای سه نفره زیربنای 60 متر را در ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 500 واحد مسکونی مددجویان زلزله زده در کرمانشاه

افتتاح 500 واحد مسکونی مددجویان زلزله زده در کرمانشاه