مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 خرداد 1397 ساعت 04:502018-06-21سياسي

«لطفا اگر جای بهتری پیشنهاد شد، نروید»


رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خواست تا در سازمان میراث فرهنگی بماند و اگر جای بهتری به او پیشنهاد شد، - قبول نکند و نرود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام احمد مازنی در اختتامیه نخستین جشنواره عکس احیا که در سازمان میراث فرهنگی برگزار شد، یکی از مهم ترین ضعف های سازمان میراث فرهنگی را تغییر مدیریت های دائم در این سازمان دانست و خطاب به علی اصغر مونسان اظهار کرد: لطفا در این سازمان بمان و اگر جای بهتری برای استفاده از حضورت پیشنهاد شد، نرو.

او با تأکید بر این که بخش میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیازمند ثبات مدیریتی و سواد است، ادامه داد: همیشه زمان زیادی نیاز است تا هر انسانی که به این سازمان وارد می شود، میراث فرهنگی را بشناسد و با مرمت و استانداردهای موزه های آشنا شود.

وی ادامه داد: از سوی دیگر ممکن است مدیران وارد شده به سازمان میراث فرهنگی از ابتدا متخصص نباشند اما تا زمانی که آن ها به استانداردهای لازم برسند، زمان زیادی نیاز است.

بنابراین در این سازمان باید فرصت کافی برای درک روسای سازمانی از این دستگاه باشد.

مازنی همچنین در ادامه به تاریخ غنی ایران اشاره کرد و گفت: این کشور از ویژگی هایی برخوردار است که یکی از آن ویژگی ها، تاریخ مصور است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«لطفا اگر جای بهتری پیشنهاد شد، نروید»

«لطفا اگر جای بهتری پیشنهاد شد، نروید»