مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 خرداد 1397 ساعت 04:152018-06-21سياسي

منطق می گوید اول گردشگری داخلی را رونق دهیم


رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: با توجه به ظرفیت های گردشگری داخلی در کشور، منطق حکم می کند که ابتدا گردشگری داخلی را رونق دهیم و افراد اول داشته های تاریخی موجود در داخل را ببینند و سپس به بازدید از دیگر ظرفیت های و جاذبه های گردشگری در دنیا بپردازند.

- عکس ها از مرتضی الهی رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: با توجه به ظرفیت های گردشگری داخلی در کشور، منطق حکم می کند که ابتدا گردشگری داخلی را رونق دهیم و افراد اول داشته های تاریخی موجود در داخل را ببینند و سپس به بازدید از دیگر ظرفیت های و جاذبه های گردشگری در دنیا بپردازند.

علی اصغر مونسان در اختتامیه نخستین جشنواره عکس احیا که در سازمان میراث فرهنگی برگزار شد، گفت: آن چه از تمدن فرهنگی و داشته هایمان می گوییم، تبلور همه ی آن در میراث فرهنگی است که بخش های مختلف میراث فرهنگی، معماری، آثار و ابنیه ی تاریخی و حتی آداب و رسوم مردم را شامل می شود.

معاون رییس جمهور افزود: این روزها، روزهایی است که دشمنان طراحی های جدیدی را علیه کشور تدارک دیده اند اما باید با افتخار بگوییم که ملت ما همیشه سربلند ایستاده است.

ما افت وخیز داشته ایم.

فرازوفرودهایی را نیز پشت سر گذاشته ایم و حتی گاهی زانوهایمان به زمین برخورد کرده اما دوباره بلند شده ایم و تجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطق می گوید اول گردشگری داخلی را رونق دهیم

منطق می گوید اول گردشگری داخلی را رونق دهیم