مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 خرداد 1397 ساعت 02:512018-06-20بين الملل

شادی صهیونیست ها از به آتش کشیده شدن نوزاد فلسطینی + فیلم


گروهی از صهیونیست ها با تجمع در برابر دادگاه رسیدگی به پرونده قتل اعضای خانواده دوابشه توسط یک شهرک نشین صهیونیست، اعضای این خانواده را به تمسخر گرفته و از شهادت یک نوزاد 18 ماه ابراز خوشحالی کردند.

-   روز سه شنبه پس از پایان جلسه این دادگاه، گروهی از افراط گرایان صهیونیست با تجمع در برابر دادگاه، از شهادت نوزاد فلسطینی ابراز خوشحالی کردند و در حالی که نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی فقط نظاره گر بودند، پدربزرگ و دیگر اعضای خانواده دوابشه را مورد تمسخر قرار دادند.

ویدئویی که از این لحظه منتشر شده، نشان می دهد در حالی که خانواده دوابشه بیرون از دادگاه ایستاده، صهیونیست ها خطاب به آن ها می گویند: علی کجاست؟ سوخته ، علی کجاست؟ مرده.

کباب شده.

تمام این اتفاقات در حالی رخ می دهد که به نظر می رسد نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی به جای ممانعت از این اقدام این گروه از صهیونیست ها، دور آن ها حلقه زده و از آن ها محافظت می کنند.

  نصر الدوابشه عموی علی در این مورد به پایگاه تایمز اسراییل ، گفته است: اگر فلسطینی ها اینطور قتل یک اسراییلی را جشن می گرفتند، آن ها به شدیدترین شکل از سوی مقامات تنبیه می شدند.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به این رفتار صهیونیست ها، با اشاره به حضور نظامیان صهیونیست هنگام آزار و اذیت خانواده دوابش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شادی صهیونیست ها از به آتش کشیده شدن نوزاد فلسطینی + فیلم

شادی صهیونیست ها از به آتش کشیده شدن نوزاد فلسطینی + فیلم