مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1397 ساعت 18:062018-06-20دانش

صدور حکم اولیه برای 5 دانشجوی مربوط به تجمعات دانشگاه تهران


قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه حکم اولیه برای پنج دانشجوی دانشگاه تهران صادر شده، گفت: با صدور حکم اولیه، کمیته ای در وزارت علوم برای پیگیری موضوع تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، عبدالرضا باقری عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان در پاسخ به این سؤال که وزارت علوم چه اقدامی برای رفع مشکل دانشجویان شرکت کننده در تجمعات دانشگاه تهران کرده، اظهار کرد: برای تعدادی از دانشجویان دانشگاه تهران که عمده فعالیت های آنان خارج از دانشگاه بوده، در قوه قضاییه پرونده تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: از همان ابتدا وزارت علوم تلاش کرد از راه های قانونی مشکل دانشجویان را برطرف کند و حتی وزیر علوم با رییس قوه قضاییه در این خصوص نیز دیدارهایی داشت.

قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه حکم اولیه برای پنج نفر از دانشجویان صادر شده است، افزود: با صدور حکم اولیه کمیته ای در وزارت علوم برای پیگیری موضوع تشکیل شد و سعی داریم از طریق قانون مشکلات را رفع کنیم.

باقری بیان کرد: امیدواریم که با درخواست تجدیدنظری که وزارت علوم به قوه قضاییه می دهد و با مساعدت های قوه قضاییه بتوانیم مشکل این دانشجویان را حل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور حکم اولیه برای 5 دانشجوی مربوط به تجمعات دانشگاه تهران

صدور حکم اولیه برای 5 دانشجوی مربوط به تجمعات دانشگاه تهران