مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1397 ساعت 17:562018-06-20اقتصادي

تشریح تدبیر دولت برای مدیریت نوسانات ارز/ مذاکره با آمریکا معنی ندارد


وزیر کشور با اشاره به تدبیر دولت برای توزیع ارز، بیان کرد: یکی از دلایل افزایش قیمت ارز و نوسانات ارزی کمبود آن در بازار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا رحمانی فضلی عصر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان گلستان اظهار کرد: برای جابه جایی نیروها در استان مانعی نمی بینیم و استاندار باید با نیروهای خود کار کند و ما از عملکرد استاندار گلستان راضی هستیم.

وی ادامه داد: اصل حضورم در گلستان برای بازدید از مناطق مرزی بود، اما به توصیه دوستان قرار شد بررسی مسائل اقتصادی و اجتماعی را داشته باشیم که من هم به دلیل اهمیت موضوع قبول کردم، چراکه موضوع اقتصاد مقاومتی مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

وزیر کشور گفت: آمریکا در برجام که یک معاهده بین المللی بود به سادگی برجام را نادیده گرفت و دائم ایران را تهدید به ادامه تحریم ها می کند.

رحمانی فضلی بیان کرد: آمریکا به شدت به دنبال مذاکره مجدد است، اما انجام مذاکره منوط به قابل اعتماد بودن طرف مذاکره کننده است و وقتی می بینیم طرف مقابل غیرقابل اعتماد است چه مذاکره ای انجام شود.

وی تأکید کرد: در این مقطع رییس جمهور آمریکا آمده و با روش خودش کار می کند و به قوانین بین المللی پایبند نیست و مردم باید بدانند و با آنها شفاف باشیم که با این روش ما کمی با مشقت و مشکل روبه رو خواهیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح تدبیر دولت برای مدیریت نوسانات ارز/ مذاکره با آمریکا معنی ندارد

تشریح تدبیر دولت برای مدیریت نوسانات ارز/ مذاکره با آمریکا معنی ندارد