مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1397 ساعت 17:202018-06-20سياسي

کشت گیاهان دارویی و گلخانه ای می تواند در صنعت کشاورزی گلستان تحول ایجاد کند


نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: انتقاد از مسئولان و دولتمردان به منزله مخالفت با آنان نیست، چون منافع مردم را در اولویت می دانم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا-منطقه گلستان، مهندس نبی اله هزار جریبی در جلسه شورای اداری سازمان تعاون روستایی استان گلستان با بیان اینکه مردم ولی نعمت ما هستند، اظهار کرد: من همراه دولت هستم و هرگز دولت را تضعیف نمی کنم، اما هرگاه منافع مردم ایجاب کند، از مدیران و مسئولان انتقاد خواهم کرد.

وی با اشاره به وضعیت کشاورزی در استان گلستان، تصریح کرد: کشت گیاهان دارویی و گلخانه ای می تواند در صنعت کشاورزی استان تحول ایجاد کند و باعث درآمد و اشتغال شود.

هزارجریبی از استان گلستان به عنوان قطب کشاورزی و سرزمین طلای سفید نام برد و افزود: هرچند در سال گذشته سطح زیر کشت پنبه خوب نبود، اما قیمت خرید آن مناسب بود و تمام آن به کشاورزان پرداخت شد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، به وضعیت کشت توتون در استان هم اشاره کرد و گفت: با تجار و بازرگانان رایزنی ها صورت گرفت و قرار است توتون تولید استان گلستان به روسیه و برخی کشورها صادر شود.

وی به وضعیت گندم کاران گلستانی هم اشاره کرد و افزود: 90 هزارتن خرید تضمینی گندم در استان انجام شده است، که مازاد آن به سایر استان ها صادر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشت گیاهان دارویی و گلخانه ای می تواند در صنعت کشاورزی گلستان تحول ایجاد کند

کشت گیاهان دارویی و گلخانه ای می تواند در صنعت کشاورزی گلستان تحول ایجاد کند