مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1397 ساعت 16:562018-06-20بين الملل

به بهانه ورود به دوازدهمین سال فعالیت پرده هایی که پرس تی وی کنار زد


وقتی حقایق یمن به وسیله پرس تی وی برای مردم اروپا و آمریکا بیان شود، آنها خواهند دانست، درآمدی که شرکت های سازنده سلاح در کشورهایشان به دست می آورند، - آغشته به خون یمنی هاست.

خبرگزاری فارس ـ گروه رسانه: یکی از ویژگی های مهم شبکه های خبری، کشف حقیقت و کنار زدن ابرهای تردید و ابهام از وقایع جاری است.

هدفی که شبکه پرس تی وی در سرلوحه فعالیت هایش قرار داده است و به بررسی پرونده هایی می پردازد که دیگر شبکه ها نمی توانند یا نمی خواهند آن را ببینند.

از جمله پرده هایی که پرس تی وی کنار زده، روابط عربستان سعودی با دولت سودان است که در برنامه آفریقای امروز به آن پرداخته است؛ معامله ای است که در ازای میلیون ها دلار اعطایی به خارطوم، هزاران جوان سودانی به عنوان پیاده نظام عربستان به یمن اعزام شده و بسیاری کشته و زخمی شدند.

امری که مردم سودان بارها علیه آن تظاهرات کردند و حتی نمایندگان مجلس سودان نیز خواستار بازگشت آنها شدند؛ ولی غیر از پرس تی وی چند رسانه دیگر به آن پرداخته اند؟ این موارد در حالی روی داده که دولت عمرالبشیر سعی می کرد، این همراهی با عربستان را در قالب دفاع از حرمین الشریفین (مکه و مدینه) وانمود سازد؛ حال آن که سربازان سودانی در بیابان های یمن مشغول کشتار و محاصره یمنی ها هستند؛ آن هم صدها کیلومتر دورتر از مکه و مدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به بهانه ورود به دوازدهمین سال فعالیت پرده هایی که پرس تی وی کنار زد

به بهانه ورود به دوازدهمین سال فعالیت پرده هایی که پرس تی وی کنار زد