مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1397 ساعت 16:452018-06-20سياسي

نبود ارتباط منطقی بین فارغ التحصیلان دانشگاهی و بازار کار


نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: ارتباط منطقی بین فارغ التحصیلان دانشگاهی و بازار کار در کشور وجود ندارد.

- علی اکبر کریمی در گفت وگو با ایسنا، به تشریح جزییات نشست هم اندیشی خود با هیات رییسه دانشگاه های صنعتی اراک و تفرش پرداخت و با اشاره به ظرفیت بالای استان مرکزی در حوزه علمی عنوان کرد: این استان یکی از کانون های نخبه پروری در ایران به شمار می رود و جمعیت نخبه قابل توجهی در تاریخ این استان پرورش یافته اند.

وی به ظرفیت اقتصادی استان در حوزه صنعتی و تولیدی نیز اشاره کرد و گفت: مجموعه این شرایط، استان را به سمتی رهنمون می کند که در حوزه آموزش عالی که موتور توسعه پایدار است موجب تعالی و پیشرفت بلندمدت از مسیر دانشگاه ها و مراکز علمی فراهم می شود.

وی با اشاره به جایگاه مطلوب استان در حوزه صنعتی اظهار کرد: حفظ دستاوردهای موجود و برداشتن گام های بلند در آینده مرهون ارتباط موثر، منظم و سیستماتیک دانشگاه با صنعت خواهد بود.

دانشگاه باید به فضایی تاثیرگذار برای حل مشکلات صنایع تبدیل شود و به عبارتی مامن و پناهگاه صنعت باشد که تحقق این امر موجب بالندگی دانشگاه و خروج صنعت و دانشگاه از انزوا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود ارتباط منطقی بین فارغ التحصیلان دانشگاهی و بازار کار

نبود ارتباط منطقی بین فارغ التحصیلان دانشگاهی و بازار کار