مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1397 ساعت 16:112018-06-20سياسي

دوای درد مشکلات کشاورزی ایده های نوآورانه و استارتاپی است


در نخستین رویداد نوآورانه و استارتاپی کوثر (روناک) داروی مشکلات کشاورزی کشور شرکت های دانش بنیان با ایده های نوآورانه و استارتاپی در حوزه کشاورزی مطرح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نخستین رویداد نوآورانه و استارتاپی حوزه کشاورزی به همت سازمان اقتصادی کوثر هم اکنون در سالن همایش های رودکی برج میلاد در حال برگزاری است.

در این برنامه وکیلی، معاون برنامه ریزی و اقتصادی سازمان اقتصادی کوثر عنوان کرد: ما در این سازمان توفیق داریم که رویدادی نوآورانه و فناورانه را در حوزه تجاری سازی، توجه به علم و ارتباط بین علم و ثروت داشته باشیم.

وی ادامه داد: در سازمان اقتصادی کوثر گام های ابتدایی برای حمایت از مجموعه نوآور برداشته شده است و هر چند ممکن است در ابتدای این راه نقد هایی وجود داشته باشد، اما امیدواریم که جمع نخبگان و مسئولان در کنار نقاط قوت رویداد نقصان ها را برما ببخشند.

وکیلی با بیان اینکه با برگزاری نخستین رویداد نوآورانه قدم های خوب، استوار و پایداری برداشته خواهد شد، عنوان کرد: جوانانی که قصد دارند با ایده خود به مملکت شان خدمت کنند مطمئنا به همراهی و حمایت پیشکسوتان عرصه های مختلف نیاز دارند از این رو ما جمعی از این افراد را به این رویداد دعوت کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوای درد مشکلات کشاورزی ایده های نوآورانه و استارتاپی است

دوای درد مشکلات کشاورزی ایده های نوآورانه و استارتاپی است