مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1397 ساعت 15:412018-06-20اجتماعي

ظرفیت فرهنگ سازی حمایت از ایران ساخت در بخش دانش آموزی وجود دارد


دبیر بخش دانش آموزی جشنواره ایران ساخت گفت: مدارس می توانند از بخش های پایه ای کودکان و نوجوانان کشور را در مسیر توجه به کالای ایران ساخت هدایت و حمایت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ به نقل از ستاد خبری جشنواره ایران ساخت، دومین نشست هماهنگی ایران ساخت با حضور دبیرکل و دبیران بخش های تخصصی این رویداد برگزار شد.

در این نشست پیشنهادهایی در عرصه اجرای هرچه بهتر جشنواره ارائه و مورد بررسی حاضران قرار گرفت.

منصور مجاوری مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر بخش دانش آموزی جشنواره ایران ساخت که بخش جدید این دوره از جشنواره ایران ساخت محسوب می شود، در این نشست با اشاره به ظرفیت بهره مندی ازظرفیت آموزش و پرورش و مدارس کشور در برگزاری این جشنواره گفت: ظرفیت خوبی وجود دارد تا با مشارکت سازمان دانش آموزی و نیز معاونت های مختلف وزارت آموزش و پرورش و انجمن های صنفی تولیدکننده نوشت افزار و ملزومات مدارس ، فرهنگ حمایت از تولیدات ایرانی در این عرصه فراهم شود.

وی با بیان این که مدارس می توانند از بخش های پایه ای کودکان و نوجوانان کشور را در مسیر توجه به کالای ایران ساخت هدایت و حمایت کنند، اظهار کرد: ایران ساخت می تواند در جشنواره های تربیتی و فرهنگی که در سطوح دانش آموزی برگزار می شود حاضر باشد، مشارکت کند و می تواند زمینه من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت فرهنگ سازی حمایت از ایران ساخت در بخش دانش آموزی وجود دارد

ظرفیت فرهنگ سازی حمایت از ایران ساخت در بخش دانش آموزی وجود دارد