مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1397 ساعت 15:102018-06-20اقتصادي

مسیر ترانزیتی منطقه آزاد ماکو، با صرفه ترین راه ارتباطی آسیای میانه به اروپا


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: مسیر ترانزیتی منطقه آزاد ماکو، با صرفه ترین و سریع ترین راه ارتباطی آسیای میانه به اروپا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا سلیمانی در دیدار با هیئت تجاری اقلیم کردستان عراق طی نشستی با عنوات پنل تخصصی فرصت های ویژه سرمایه گذاری مشترک کشورهای همجوار در تشریح ظرفیت های ترانزیتی، کشاورزی، معدنی و گردشگری این منطقه آزاد گفت: مسیر ترانزیتی منطقه آزاد ماکو، با صرفه ترین و سریع ترین راه ارتباطی آسیای میانه به اروپا است که 20 روز از مسیرهای ترانزیتی مشابه کوتاه تر است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو ادامه داد: برای ارتباط اقلیم کردستان عراق با اروپا و آسیای میانه، راهی بهتر از منطقه آزاد ماکو وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو آمادگی خود را در راستای همکاری با اقلیم کردستان در جهت بهره مندی ظرفیت های عظیم منطقه اعلام می کند.

سلیمانی با اشاره به این که ظرفیت ها و امتیازات ویژه منطقه آزاد ماکو برای تجار اقلیم کردستان عراق می تواند به فرصت تبدیل شود، تصریح کرد: جهت تسریع روند سرمایه گذاری در منطقه، راهکاری تدارک دیده شده است که سرمایه گذاران می توانند در عرض 3 ساعت شرکت های خود را به ثبت برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر ترانزیتی منطقه آزاد ماکو، با صرفه ترین راه ارتباطی آسیای میانه به اروپا

مسیر ترانزیتی منطقه آزاد ماکو، با صرفه ترین راه ارتباطی آسیای میانه به اروپا