مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1397 ساعت 14:352018-06-20ورزشي

سایه استرس قطع برنامه بخاطر نداشتن اسپانسر


یک برنامه ساز کودک و نوجوان درباره جذب اسپانسر برای برنامه های تلویزیونی گفت: منصفانه نیست که برخی برنامه ها با همه پتانسیل های مثبت و مفیدی که در رسانه دارند، - منتظر جذب حامی مالی بمانند و سایه استرس قطع ارتباط با مخاطبان، ناکامی ایده ها و تلاش ها بر سر تیم سازنده باقی بماند.

  محمود سلامیان در گفت وگو با ایسنا درباره ی برنامه کودک مل مل اظهار کرد: مل مل پنجشنبه گذشته به پخش خود در شبکه کودک سیما پایان داد؛ در حالی که در نظرسنجی های فصل زمستان سال 96 رکورد مخاطبان خردسال و کودک این شبکه را شکست و در مجموع نظرسنجی های سال 96 نیز جزو برنامه های محبوب صداوسیما در حوزه خردسال و کودک شناخته شد.

او ادامه داد: البته اولین سری تولید مل مل در سال 1388 از شبکه دو و دور پیشین حضور دکتر میرباقری در معاونت سیما آغاز شد و در همان سال ها نیز جزو برنامه های پرمخاطب تلویزیون قرار داشت.

تولید مل مل که از اسفند در شبکه کودک آغاز شد توانست در کمترین زمان و با توجه به وقفه چندساله در پخش و مشکلات و محدودیت های مالی، تعداد زیادی از مخاطبان را جذب کند و میزان رضایت مخاطبان را نیز به دست آورد.

تهیه کننده برنامه مل مل درباره توقف این برنامه گفت: با توجه به مشکلات عدیده مالی از سال 96 ادامه تولید برنامه منوط به جذب مشارکت مالی (اسپانسر) شد و همین امر با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایه استرس قطع برنامه بخاطر نداشتن اسپانسر

سایه استرس قطع برنامه بخاطر نداشتن اسپانسر