مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1397 ساعت 13:362018-06-20ورزشي

تغییر در کابینه و حضور چهره های جدید و جوان


رییس دفتر رییس جمهور با اشاره به لایحه اصلاح ساختار دولت گفت: با تحقق این امر چهره های جدیدی را در کابینه دولت خواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به لایحه اصلاح ساختار دولت و احیای برخی وزارتخانه ها اظهار داشت: این موضوع هم اکنون در مجلس شورای اسلامی هم در دست بررسی است.

با تشکیل وزارتخانه های صنعت، بازرگانی، راه، مسکن و نیز فعالیت دوباره سازمان ملی جوانان چهره های جدیدی را در کابینه دولت خواهیم داشت.

وی گفت: امروز در دولت وزرای ذیربط، وزیر جهاد کشاورزی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی و وزیر ورزش و جوانان از لایحه دولت استقبال کردند و امیدواریم به اهداف مدنظر برسیم.

رییس دفتر رییس جمهور با بیان اینکه حل مشکلات کشور با وحدت داخلی در کشور میسر است، گفت: امروز باید به صورت منسجم در کشور کار کنیم و روی پای خودمان بایستیم و همچنین سران سه قوه نیز بتوانند با هم به تصمیمات مشترک برسند.

واعظی در ادامه گفت: آقای روحانی به وزرای مربوطه دستور دادند هر آنچه نیاز مردم است را از ظرفیت ها و منابع داخلی تامین کنند تا مردم از نظر نیازمندی های ضروری محتاج به کالای خارجی نباشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر در کابینه و حضور چهره های جدید و جوان

تغییر در کابینه و حضور چهره های جدید و جوان