مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1397 ساعت 13:102018-06-20اقتصادي

نوسازی خطوط قدیمی تولید آلومینیوم توسط کارشناسان ایرانی


مدیر کارخانه آلومینیوم ایران(ایرالکو) اعلام کرد: نوسازی خطوط قدیمی تولید این شرکت با تکیه بر دانش و تخصص کارشناسان داخلی انجام شده و به این ترتیب علاوه بر حفظ راندمان و کیفیت محصول تولیدی در سطح جهانی، - صرفه جویی قابل ملاحظه ای در هزینه ها صورت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، محمد گودرزی در نشست خبری با بیان این مطلب افزود: در سال های گذشته و پس از برجام موفق شدیم طرح های توسعه ای را با فناوری های جدید به اجرا برسانیم، بر این اساس انتظار نمی رود که تحریم ها مشکلی در زمینه طرح های توسعه ایرالکو به وجود آورد.

وی با بیان اینکه برای سال های آینده طرح های افزایش ظرفیت تولید و ساخت نیروگاه اختصاصی همچنین تکمیل پروژه آند سازی در منطقه خیرآباد (واقع در 30 کیلومتری اراک) و ساخت خطوط احیای جدید آلومینیوم را در برنامه داریم، افزود: ایرالکو همچنان متقاضی سرمایه گذاری های بیشتر است تا از خروج ارز از کشور جلوگیری شود.

گودرزی در ادامه ابراز امیدواری کرد که تحریم ها کمترین اثر را در برنامه های تولیدی این شرکت داشته باشد و یادآور شد در دوره پیشین تحریم ها نام ایرالکو در فهرست تحریم کشورهای اروپایی قرار داشت اما با مدیریت مناسب از وضعیت بحرانی عبور کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی خطوط قدیمی تولید آلومینیوم توسط کارشناسان ایرانی

نوسازی خطوط قدیمی تولید آلومینیوم توسط کارشناسان ایرانی