مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1397 ساعت 12:302018-06-20سياسي

تحویل 131 قبضه سلاح شکاری و جنگی توسط مردم به مقامات قضایی استان


رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به برگزاری همایش ملی پیشگیری از خشونت در سال گذشته، گفت: در راستای طرح جمع آوری اسلحه تاکنون بیش از 131 قبضه سلاح شکاری و جنگی توسط مردم به مقامات قضایی استان تحویل شد که این موضوع ثمره عینی و عملی برنامه ریزی دقیق سال گذشته بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یدالله موحد در جلسه تبیین جایگاه دستاوردها و خدمات دستگاه قضایی گفت: طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان (نماد) در دو شهرستان کرمان و بم با جمعیت دانش آموزی 3336 نفر شروع شد که با همت وهمدلی مجموعه دادگستری استان و آموزش و پرورش، فاز اول اقدامات به صورت کامل انجام و کلیه دانش آموزان مدارس مجری طرح، غربال گری و پرونده کامل شخصیت شناسی این افراد نیز در سامانه درج شده است.

وی با اشاره به بلند مدت بودن اقدامات پیشگیرانه در این طرح، خاطرنشان کرد: آموزش های ارتقایی معلمان و والدین نیز با کیفیت مطلوب به اتمام رسیده و در حال حاضر آماده اجرای فاز دوم هستیم که شامل نظام ارجاع هوشمند دانش آموز و والدین جهت دریافت بسته های حمایتی اقتصادی، قضایی، روان شناسی و مددکاری و مشاوره است.

موحد با اشاره به اینکه در سال جاری با برنامه ریزی های صورت گرفته تعدادی مدرسه جدید به این طرح اضافه خواهند شد بیان داشت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و اهداف سن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 131 قبضه سلاح شکاری و جنگی توسط مردم به مقامات قضایی استان

تحویل 131 قبضه سلاح شکاری و جنگی توسط مردم به مقامات قضایی استان