مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1397 ساعت 11:502018-06-20سياسي

نخستین جشنواره ملی گیاهان دارویی در تربت حیدریه برگزار می شود


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان تربت حیدریه گفت: نخستین جشنواره ملی گردشگری گیاهان دارویی از 25 تا 28 تیرماه در مناطق گردشگری شهرستان به صورت کمپ برگزار می شود.

- علی محمدی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: شهرستان تربت حیدریه در حوزه گیاهان دارویی و جاذبه های روستایی دارای ظرفیت های ویژه ای است، به همین منظور تصمیم گرفته شد که جشنواره ملی با هدف معرفی قابلیت های گردشگری و گیاهان دارویی و همچنین جاذبه های روستایی برگزار شود.

وی ادامه داد: برای برگزاری چنین جشنواره ملی، دو الی سه منطقه را برای آشنا شدن گردشگران با طبیعت در نظر گرفتیم و همچنین در روز ورود گردشگران به شهرستان، که همراه با افتتاحیه نمایشگاه توانمندی های روستایی خواهد بود، در همان شب بازدید از آثار تاریخی شهرستان تربت حیدریه با حضور گردشگران انجام خواهد شد.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان تربت حیدریه تصریح کرد: در روز بعد کلاس های دوره آموزشی شناخت گیاهان دارویی برای شرکت کنندگان نیز برگزار خواهد شد و همچنین عصر همان روز گردشگران به سمت روستای گردشگری نّسّر حرکت می کنند که شب را به صورت کمپ در خود منطقه اسکان خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جشنواره ملی گیاهان دارویی در تربت حیدریه برگزار می شود

نخستین جشنواره ملی گیاهان دارویی در تربت حیدریه برگزار می شود