مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1397 ساعت 11:352018-06-20اقتصادي

دور جدید فعالیت شتاب دهنده تریگ آپ به عنوان بازوی شتابدهی مجموعه شناسا


مدیرعامل شرکت شناسا (پیشگامان امین سرمایه پاسارگاد) در نشست خبری با اصحاب رسانه از همکاری و برنامه های دوره جدید شتاب دهنده «تریگ آپ» و ورود به حوزه های جدید خبر داد.

- مدیرعامل شرکت شناسا (پیشگامان امین سرمایه پاسارگاد) در نشست خبری با اصحاب رسانه از همکاری و برنامه های دوره جدید شتاب دهنده تریگ آپ و ورود به حوزه های جدید خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، حامد ساجدی مدیرعامل شرکت شناسا (پیشگامان امین سرمایه پاسارگاد) در این جلسه به تحول رویکرد در نحوه شتاب دهی و سرمایه گذاری در تیم ها و استارت آپ ها پرداخت و گفت: راه اندازی مراکز پیش شتاب دهی، تغییر فاز شتاب دهنده تریگ آپ از برنامه های دور جدید تریگ آپ است که آینده روشن تری را برای این دو شرکت ترسیم خواهد کرد.

وی به ظرفیت های چشمگیر خلق فرصت توسط جوانان امیدوار به آینده اشاره کرد و افزود: ارزش آفرینی در زیست بوم کارآفرینی دارای اهمیت جدی است و در این شبکه نوآوری، ارزش آفرینی و سرمایه گذاری، نه تنها زیر ساخت ها و ابزارهای دقیقی متناسب با سطح بلوغ کسب وکاری در لایه های مختلف سرمایه گذاری طراحی و تدوین شده، بلکه با مشارکت در سطوح بالاتر و همکاری با بازیگران جدی زیست بوم، رشد فراگیر اکوسیستم نیز مد نظر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دور جدید فعالیت شتاب دهنده تریگ آپ به عنوان بازوی شتابدهی مجموعه شناسا

دور جدید فعالیت شتاب دهنده تریگ آپ به عنوان بازوی شتابدهی مجموعه شناسا