مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1397 ساعت 11:152018-06-20سياسي

آمایش آموزش عالی در دست پیگیری است


رییس آموزش عالی و فناوری سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به اینکه ساماندهی مؤسسات عالی وزارت علوم و آمایش آموزش عالی در دست پیگیری است، - از گسترش فاز دوم دانشکده هنر و معماری دانشگاه کردستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا گرایی نژاد، شامگاه سه شنبه (29 خرداد) در چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با حضور معاون سازمان برنامه و بودجه کشور در سالن شهدای دولت استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: توسعه آموزش عالی در استان کردستان نسبت به کشور دارای شکاف است .

وی با اعلام اینکه این توسعه در استانهای مختلف رخ داده است، افزود: طی هفت سال اخیر از سال 84 تا 91 با تأسیس برخی دانشگاه ها، بسیاری از استانها از دانشگاه های متعدد بهره مند شدند .

گرایی نژاد با اشاره به اینکه ساماندهی مؤسسات عالی وزارت علوم و آمایش آموزش عالی در دست پیگیری است، گفت: در راستای رفع این عدم توازن و استقرار توسعه متوازن باید موانع را شناسایی و رفع و رجوع کرد .

وی با بیان اینکه استان کردستان در حوزه فناوری جزو استان های برخوردار و پیشرو است، تصریح کرد: این امر به دلیل حضور دانشمندان و فناوران در کنار مدیران دلسوز و پیگیر است .

گرایی نژاد با اعلام اینکه تعداد دانشجویان کشور در حال کاهش است، ادامه داد: خوشبختانه تعداد دانشجویان در دانشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمایش آموزش عالی در دست پیگیری است

آمایش آموزش عالی در دست پیگیری است