مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1397 ساعت 11:062018-06-20اقتصادي

الون ماسک از خرابکاری کارمندش در شرکت خودروسازی تسلا خبر داد


الون ماسک مدیرعامل شرکت تسلا سازنده خودروهای برقی با ارسال ایمیلی برای همه کارکنان این شرکت از شناسایی و دستگیری یک کارمند خرابکار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از ورج، این کارمند خرابکار تلاش کرده بود روند فعالیت های تسلا را مختل کند.

بر اساس ایمیل ارسالی الون ماسک این فرد تغییراتی در کدنویسی های سیستم ساخت خودروی تسلا ایجاد کرده و حجم زیادی از اطلاعات محرمانه این شرکت را برای افراد یا شرکت های ثالث ارسال کرده بود.

تسلا بعد از شناسایی کارمند مذکور سوالاتی را از وی مطرح کرده و تحقیقات در مورد او ادامه دارد تا مشخص شود آیا این کارمند با شرکت ها یا افراد دیگری همکاری داشته است یا خیر.

الون ماسک در ایمیل خود به گمانه زنی هایی پرداخته و افزوده ممکن است افرادی از وال استریت، شرکت های نفت و گاز یا رقبای خودروساز تسلا که خودروهای بنزین سوز و گازوییل سوز می سازند در این خرابکاری دست داشته باشند.

مدیرعامل تسلا افزوده این کارمند گفته بدین علت دست به خرابکاری زده که ارتقای شغلی لازم را نداشته و البته وی با توجه به کارهایی که انجام داده عدم ارتقا قطعا تصمیم درستی بوده است.

ماسک بعد از ارسال این ایمیل، ایمیل دیگری را هم برای همه کارکنان شرکت ارسال کرد و از وقوع یک آتش سوزی کوچک در خط تولید خودروهای تسلا خبر داد که باعث وق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الون ماسک از خرابکاری کارمندش در شرکت خودروسازی تسلا خبر داد

الون ماسک از خرابکاری کارمندش در شرکت خودروسازی تسلا خبر داد