مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1397 ساعت 11:062018-06-20بين الملل

وبگاه یمنی متابعات مطرح کرد ائتلاف سعودی از یمن چه می خواهد؟


ایده جدید «ناتوی خلیج فارس» و اینکه یمن اولین صحنه آزمایش نمونه موفقیت های این ناتو خلیجی است فکری کاملا احمقانه شمرده می شود که نتایجی فاجعه بار و پیامدهایی خطرناک برای همه منطقه خواهد داشت.

- ایده جدید ناتوی خلیج فارس و اینکه یمن اولین صحنه آزمایش نمونه موفقیت های این ناتو خلیجی است فکری کاملا احمقانه شمرده می شود که نتایجی فاجعه بار و پیامدهایی خطرناک برای همه منطقه خواهد داشت.

در یادداشتی با عنوان ائتلاف دشمن چه از یمن می خواهد نوشت: بیشتر ناظران با توجه به شاخص های کنونی می گویند عملیات ائتلاف دشمن علیه یمن و در حال حاضر عملیات حمله به الحدیده در غرب یمن نبرد آسانی برای ائتلاف دشمن نیست و بخصوص پس از تلفات بزرگی که نیروهای متجاوز به یمن در نخستین روزهای نبرد متحمل شدند.

در ادامه این مطلب آمده است: همین قضیه درباره مجموع 1250 روز جنگ عربستان علیه یمن با نام طوفان قاطع و بازگرداندن امید صدق می کند.

این عملیات خصمانه ناتمام از سه سال پیش تاکنون هیچ دستاورد و پیروزی نداشته است و بر اساس ارزیابی های واقعی شرکت کنندگان در این عملیات متحمل خسارات و شکست های سنگینی شده اند.

رژیم سعودی یقین پیدا کرده که بازگشت یمن به زیر نفوذش هم دیگر فایده ای برایش ندارد چون اغلب یمنی ها امروز مخالف تسلیم شدن در برابر اراده نظام سعودی هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبگاه یمنی متابعات مطرح کرد ائتلاف سعودی از یمن چه می خواهد؟

وبگاه یمنی متابعات مطرح کرد ائتلاف سعودی از یمن چه می خواهد؟